Waardecreatiemodel NS werkt aan duurzame mobiliteit, levert een belangrijke bijdrage aan de Nederlandse klimaatdoelstellingen en draagt bij aan de economische ontwikkeling en...
Organisatie van duurzaamheid De borging van duurzaam ondernemen gaat via een formele organisatie die bestaat uit een Duurzaam Ondernemen Council, een Duurzaam Ondernemen Werkgroep, een...
Onze prestaties in een brede context Uit een vergelijking tussen punctualiteit versus drukte op het spoor in 24 landen blijkt dat NS in de top drie staat.
Duurzaam inkopen NS koopt jaarlijks voor ruim € 1 miljard aan goederen en diensten in. NS oefent als inkopende partij invloed uit op leveranciers om hun producten en...
Onze impact op de maatschappij Met dagelijks meer dan 1 miljoen reizen met de trein en bus heeft NS in Nederland een grote impact op de maatschappij: in mobiliteit, veiligheid, emissies...
Materialiteit als uitgangspunt voor reikwijdte De materiële onderwerpen in de materialiteitsmatrix vormden het uitgangspunt voor de reikwijdte van de maatschappelijke impactanalyse (stap 1 en 2 in de figuur).