Reizen van deur tot deur Een naadloze reis van begin tot eindbestemming maakt het voor reizigers aantrekkelijker om voor het openbaar vervoer te kiezen. De tevredenheid bij...
Gebruik van de OV-chipkaart Dagelijks checken zo’n 600.000 reizigers met hun OV-chipkaart in en uit. De tevredenheid over het reizen met de chipkaart groeit: 79% van de reizigers geeft...
Verbeterde reisinformatie Jaarlijks geeft NS meer dan 500 miljoen reisadviezen over de dienstregeling, werkzaamheden en verstoringen. In 2015 verschaften wij in ruim 79,9% van de...
Informatie bij verstoringen Bij verstoringen is informatie over de oorzaak, locatie, gevolgen, duur en omreismogelijkheden essentieel voor reizigers om de juiste keuze voor hun reis te...
NS Fiets Meer dan 40% van de reizigers komt met de fiets naar het station. Zij kunnen gebruikmaken van zo’n 120.000 bewaakte stallingsplaatsen, ruim 310.000...
Fiets en service Om reizigers weer snel en met gemak op weg te helpen, openden we in 2015 op de stations Utrecht, Amsterdam Centraal, Hilversum en Delft een nieuwe formule...
OV-fiets In 2015 maakten particuliere en zakelijke gebruikers samen ruim 1,9 miljoen ritten (2014: 1,5 miljoen). Eind 2015 waren er ongeveer 177.000 abonnees. Op 277...
Autoparkeren 13% van de treinreizigers komt met de auto naar het station. In 2015 hebben we 1.300 parkeerplaatsen gebouwd of verbeterd. Er zijn nu meer dan 35.000...
Greenwheels Greenwheels wordt aangeboden in 90 steden op ruim 1.700 straathoeken. Op meer dan 80 stations is een auto van Greenwheels beschikbaar.