Reizen van deur tot deur Een naadloze reis van begin tot eindbestemming maakt het voor reizigers aantrekkelijker om voor het openbaar vervoer te kiezen. De tevredenheid bij...
Gebruik van de OV-chipkaart Dagelijks checken zo’n 600.000 reizigers met hun OV-chipkaart in en uit. De tevredenheid over het reizen met de chipkaart groeit: 79% van de reizigers geeft...
Verbeterde reisinformatie Jaarlijks geeft NS meer dan 500 miljoen reisadviezen over de dienstregeling, werkzaamheden en verstoringen. In 2015 verschaften wij in ruim 79,9% van de...
Informatie bij verstoringen Bij verstoringen is informatie over de oorzaak, locatie, gevolgen, duur en omreismogelijkheden essentieel voor reizigers om de juiste keuze voor hun reis te...
NS Fiets Meer dan 40% van de reizigers komt met de fiets naar het station. Zij kunnen gebruikmaken van zo’n 120.000 bewaakte stallingsplaatsen, ruim 310.000...
Autoparkeren 13% van de treinreizigers komt met de auto naar het station. In 2015 hebben we 1.300 parkeerplaatsen gebouwd of verbeterd. Er zijn nu meer dan 35.000...
Greenwheels Greenwheels wordt aangeboden in 90 steden op ruim 1.700 straathoeken. Op meer dan 80 stations is een auto van Greenwheels beschikbaar.
NS Zonetaxi De NS Zonetaxi is te huur op 136 locaties en brengt reizigers voor vaste tarieven van en naar het station. In 2015 zijn er 10.500 nieuwe abonnees bij...
Transfer NS zorgt samen met ProRail voor veilige, logische en leesbare looproutes tussen de treinen, en tussen trein en aansluitend vervoer. Daarnaast onderzoeken we...