Beleving van de treinreis Samen met onze partners in de OV-keten werkt NS aan verbetering van alle onderdelen van de treinreis. Dit lukte in 2015 echter maar ten dele.
Klanttevredenheid In 2015 gaf 74,2% van de reizigers op het hoofdrailnet het reizen per trein in het algemeen een rapportcijfer 7 of hoger. Dat is lager dan 2014 (75,4%) en...
Kennis over de klant Welke keuzes wij maken in de verbetering van onze dienstverlening, hangt vooral af van het effect dat de verbetering voor de klant heeft.
Voordelen en service Reizigers kunnen op verschillende manieren met korting reizen. Om dit beter bekend te maken, informeerde NS abonnementhouders en medereizigers over de...
Beleving van treinen Met de Treinbelevingsmonitor (TBM) meet NS de waardering van reizigers over de kwaliteit van de trein en de treinreis. De monitor is een meet- en...
Schone treinen Schone treinen dragen bij aan een prettige reis en de sociale veiligheid. De reizigers beoordeelden de reinheid van de trein minder goed dan in 2014. 51,1%...
Toegankelijkheid voor mensen met een functiebeperking Vrij erop uit kunnen gaan is een groot goed voor iedereen in Nederland, ook voor mensen met een beperking.