Klanttevredenheid In 2015 gaf 74,2% van de reizigers op het hoofdrailnet het reizen per trein in het algemeen een rapportcijfer 7 of hoger. Dat is lager dan 2014 (75,4%) en...
Webcare en klantenservice Klanten nemen gemiddeld 64.000 keer per maand contact op met klantenservice. Dat doen ze voornamelijk via e-mail en telefoon. 77% van de klanten van NS...
Kennis over de klant Welke keuzes wij maken in de verbetering van onze dienstverlening, hangt vooral af van het effect dat de verbetering voor de klant heeft.
Voordelen en service Reizigers kunnen op verschillende manieren met korting reizen. Om dit beter bekend te maken, informeerde NS abonnementhouders en medereizigers over de...
Sociale veiligheid in treinen en op het station Reizigers en personeel moeten zich in de trein en op het station veilig voelen. Daarom moet het aantal incidenten met agressie en geweld omlaag. Helaas...
Beleving van treinen Met de Treinbelevingsmonitor (TBM) meet NS de waardering van reizigers over de kwaliteit van de trein en de treinreis. De monitor is een meet- en...
Toegankelijkheid voor mensen met een functiebeperking Vrij erop uit kunnen gaan is een groot goed voor iedereen in Nederland, ook voor mensen met een beperking.